toinen ja kolmas viiko toppista

viimeen viikon oli toinen työssäoppiviikon ja se on menyt hyvin kävin lapi Evelinan kansan asiakaspolku eli hän opeti minulle kaikkein jopa asiakaspalvellua myös ja se oli hyvä idea  tarjoilin asiakkaalle ruoakaa otin tilaukset ja ja keilaja lähetin heitä ratalle olen oppinnut juomia ja miten ne tarjoilla tein töitä joka päivä ennemän kuin 7tuntia mutta se on hyvä koska se autta minua todella paljon viimenviime viiko done.



kolmas viikon eli tänäviiko on menyt hyvinkkanssa olen ollut paljon kassalla ja paljon  ottin asiakas tilallukset ja keillija osasin hoita kaikki meni hyvin ja oppi uutta keilla rata juttuja miten ne korjataa ja miten ne suojella ettei menne rikki tai jotain menee pielle kun asiakkas pelaa ja minua opetetiin miten ne tankit vaihdetään kun Juomat loppui ja  perjantaina ja lauantaina oli todella pitkiä päivät ja kiireinen päivä ja myös rankaa viiko mutta onnistuin hyvin.

Kommentit