viimeen kevään työssä opimis jakson 3 tehtävät.

2. viimen kevään työssä opimis jakson 3.

TYÖSSÄOPPIMISTEHTÄVÄ
Kerro blogissasi, miten kestävään kehitykseen kuuluvat osa-alueet:
- ympäristöasiat (ekologinen kestävyys) ja
- esteettömyys
on huomioitu työssäoppimispaikassasi?

3. TYÖSSÄOPPIMISTEHTÄVÄ
Ota selvää, millä tavalla työssäoppimispaikassasi kerätään asiakaspalautetta. Selvitä myös mm. kuinka usein ja keiden kanssa sitä käsitellään, mitä eri asiakaspalautekanavia seurataan (esim. seurataanko sosiaalista mediaa), kuinka asiakaspalautteeseen reagoidaan, mitä hyötyä yritys on saanut ja saa asiakaspalautteesta, miten palaute on esim. auttanut kehittämään yritystä ja sen tuotteita/palveluita jne.







4. TYÖSSÄOPPIMISTEHTÄVÄ
Ota selvää, miten työssäoppimispaikassasi huomioidaan turvallisuuteen liittyvät asiat, mm.
- henkilökunnan turvallisuus
- asiakkaiden turvallisuus
- ulkopuolisten henkilöiden (esim. tavarantoimittajat) turvallisuus
- ohjelmapalveluiden turvallisuus


Minut näytetty paikka jossa voin löytä jotakin ja kaikki toiminta tilat  ja sitten kerroti työtehtävin ja työnaikkataulua ohjelma .työn ympäristö oli läminhenkinen opimisympäristö alakoululaiselle.

Vanhat koulurakenukset pitävät sisällää  toiminan, jossa oppilaslähtöistä opetusta kehitetän ja toteutetan yhteisopettajuuden keinon.


Aamu- ja iltapäivätoiminan toteuttajat ovat velvollisia arvioimaan toimintaansa lukuvuositain lapsille ja vanhemmille suunatuilla arviointikyselyillä, mulla tavoin saatun palauttesen perustuen ja itsearvioinilla sekä laatiman toimiasta arviointikuvaaukset toimintakausitain. 


Ip:ssä tehdään läksyt, syödään välipala, liikutaan ja leikitään.Kaikilla on mahdollisuus tehdä läksyt rauhassa. Niissä myös autetaan mahdollisuuksien mukaan, mutta tarkistusvastu on kotiväellä.Välipala syödään kello kahden aikan. Jokaiselle lapselle annetaa ip-reissuvihko. Kerhossa on myös ip-puhelin, johon voi soittaa tai laittaa tekstiviestin. 


viikko ennen kuun vaihtumista. Palvelusopimuksen Irtisanomisaika on kalenterikuukausi ja se tulee tehdä kirjalisena Lasten Liikunnan Tuen toimistolle.



Toiminallien  Iltapäivätoiminta sisälöllisessä painotuksessa kiinnitetin  huomiota leikiin, luovaan toimintan ja myönteis elämyksi. Sisällöt suunnitella siten, että toiminta muodostun lapsen kannalta monipuoliseksi  liikkumisesta ja ulkoilua edistävä toimintaa.

Ennen toiminnan aloittamista minulle ennetti turvalisuusohjeet toiminta varteen   huolehtii työntekijöiden,ohjaajen lasten ja ulkopuolinen turvakoulutuksesta ja vapaaehtoisten ohjauksesta ja työhö perehdytämisestä ensiapu- ja turvallisuusosaamisen sopi ohjeistuksesta onnettomuus- ja ongelmatilanteita varten varusteet  toimintapaikan  alkusammutus- ja ensiapuvälineistöllä .  


ohjaaajat huolehtivat riitävästia tiedotuksestaa, ohjeistuksestaa ja valvonnasta huomioide toiminta ja osallistuminen ikä ja  taidot.ohjaajat  tulee varmista  että työharjoittelijalla toimijoilla on riittävä turvallisuus- ja ensiapuosaaminen ja myös että harjoittelijaa tietää millaiset turvaohjeet toiminassa ja kiinteistöissä on ja miten toimitan hätätilanteissa.

Kommentit