viides ja kuudes työssäopiviiko done



ennen jooulua olin töissä tarjoilijana tein oli meilla paljon asiakaita ja on ollu kiireesta  otin ruoka varaukset ja vein heilla mitä he tilasivät oltiin vähä töissä joten jouduin tehdä joskus pitkän työ ku toinen työtekija oli sairas  mutta pärjääsin hyvin oli hyvä kokemusta ja oppin paljon uutta esim.opin miten sekoitetaan muutaman alkoholia ja miten ne tarjotaan  ja myös tehdä jälkiruuat.sit joulun jälkeen olin myös töissä tavallinen mutta uusivuosi aatona en ollu kasallakaa olin ravintolla puolella ja vähän keillahali puolella laiton radat ja opin myös korjata kun ei toimi tai kun jotain mene huonosti.

viimeviikon olin kansa töissä joskus on ollu hiljaista ja sitten yhtäkia on kiiren olen tottunut siihen ja tein töitä normallisti siivota pöytä kun asiakas on syönyt,ksyn jos hän tarvit
set jotain tai jos ruoka maistui
ui  sitten ruokan tilaukset ja varaukset sitten keillailahalli puolella ja myydän juimat ja alkoholia.






Kommentit